Varför??

Är det någon som kan förklara för mig varför mat är så himla gott?? Mmm, I love food! Alltså om det gick så skulle jag kunna sitta och äta mat hela dagarna, för visst är mat gott, inget snack om saken...

Ok, ok, jag räknar inte med blodpudding och Palt när jag skriver det här inlägget nu, för det är inte vad jag kallar för mat, det är snarare rester som någon fattig bonde inte hade råd att göra sig av med en gång i tiden och fortfarande sitter människor och äter det! Jag snackar om god mat nu, mat som inte är gjort på det som ingen vill ha, dvs. tarmar, blod, testiklar, ögon, hjärnor, sniglar, tungor och ko-mule, hur kan man äta det utan att få kväljningar??

Nu ska jag i alla fall iväg på en fika med min älskade Izla och äta något gott :)

//Dino


Mina favorit focaccia som innehåller kyckling, mozzarella och pinjenötter
med lite sallad och curry dressing vid sidan om...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0