Senaste nytt...

En av prinsessorna skulle ju genomgå hjärtoperation idag, den har fortfarande inte ägt rum så vi sitter fortfarande och ber samt hoppas på det allra bästa... En rolig sak är dock den att David och Hedda äntligen ska få bära en av bebisarna, så svårt att bara titta och inte få bära när det är ens egna barn som ligger där i kuvöserna, men idag så ska dom få bära och hålla om en av prinsessorna...

Vi ber fortfarande för dom båda och om att hjärtoperationen för prinsessa nummer 2 skall gå bra... Prinsessorna har faktiskt fått namn, men vill inte skriva dom här ännu eftersom att det inte är helt 100, så jag håller mig till prinsessorna så länge... Alla tankar och böner går som vanligt till sötnosarna, fasters små älsklingar...

//Dino





Kommentarer
Postat av: marianne

Hej. Jag och hela min familj har följt din blogg för att se hur det går för tvillingarna och du ska veta att vi alla tänker på dom och ber för att dom.

2010-09-27 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0