Så där!

Haft det lite stressigt på sistonde eftersom att jag fått mitt bankomatkort skimmat och här hemma håller vårt nya garage på att byggas, så man har sprungit fram och tillbaka och kokat kaffe till bygg gubbarna, pappa och hans vänner som tittar förbi stup i kvarten, samt andra släktingar som även dom tittar förbi... Det är ju så himla intressant att se på när ett garage byggs :P Haha, nej då, men dom är medvetna om att pappa är hemma då bygget fortfarande håller på och då blir det en hel del drop in... Usch, nu hatar jag kaffe ännu mer än vad jag redan gör :P

Jag har i alla fall kokat kaffe minst 30 gånger idag och igår känns det som och kopparna tar ju dessutom slut så diskmaskinen har fått jobba liiiite extra den med...

//Dino


Det nya garaget, inte riktigt klart ännu...


Vet inte hur många brickor jag sprungit fram och tillbaka med?
Som en riktig servitris...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0