Regn, regn och ännu mera regn...

Det har regnat en hel del den här veckan, jag måste erkänna att jag inte gillar regn direkt... Gillar inte att bli blöt och gillar inte hur det känns med det kalla vattnet mot huden eller på kläderna som klibbar sig fast mot kroppen på ett obehagligt sätt och en blöt hårbotten är helt fel... Nu är det dock så att det har regnat en hel del, så jag har dragit på mig gummistövlar och plaskat i vattenpölar, men inte för att jag vill, utan för att jag varit tvungen att vara ute på jobbet :p Är dock ganska nöjd med mina nya gummistövlar ;p

//Dino


Mina nya och redan så smutsiga gummistövlar...


Gick runt i alla pölarna för att se hur vattentäta dom nya
gummistövlarna egentligen är och dom klarade av testet...







Kommentarer
Postat av: hejhej

vart e skorna ifrån? från mimmi o lucy

2010-09-18 @ 00:33:28
URL: http://bra blogg, fortsätt så
Postat av: Dino

Gummistövlarna är från skopunkten.. :)

2010-09-18 @ 20:21:38
URL: http://dinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0