Paprika och morötter...

Tänkte sova ut idag, men det blev till att vakna tidigt och städa... Efter städningen var man ju hungrig och det var dags för en sen frukost, men jag visste inte riktigt vad jag skulle ta och äta... Tog mig ett grekist bröd som jag hade smör och ost på, tyckte det kändes smått tråkigt, men vad skulle jag ha på min macka istället för vanlig tråkig gurka??

Öppnade kylen och tittade igenom alternativen, undrade hur det skulle smaka med röd paprika och morot på... Paprika brukar jag köra på, men inte med morötter, saltade lite också... Och gissa vad?? Det var faktiskt riktigt gott med paprika och morötter, i alla fall om man frågar mina smaklökar, gjorde en till fastän jag var mätt =) Kanske kör på kiwi och vindruvor nästa gång, hahaha...

//Dino


Det var nog inte sista gången jag åt en sån macka...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0