♥ Myskvällar ♥

Jag verkligen älskar myskvällar med bara tjejerna... Så himla mysigt att bara käka en massa onyttigt och liiite nyttigt, se på film, snacka om allt mellan himmel och jord och slappa i mysigt bekväma kläder... Hade en sån myskväll hemma hos Lucy, vi handlade massor med gott inne på Maxi, jag fick en stalker i affären som jag får ta och berätta om imorgon... Roligt som slutade ganska läskigt då vi insåg hur han förföljde mig...

På myskvällen hemma hos Lucy så närvarade självklart jag och Lucy samt Mimmi och Daniella... Gärna fler sånna kvällar, vi skulle egentligen ha åkt till Eskilstuna den här helgen alla tjejer, men det blev inte så, nästa helg går ju inte heller, men kanske helgen efter det =) Jag håller tummarna i alla fall...

Syftet med det här inlägget var bara att berätta hur mycket jag älskar myskvällar ♥


//Dino


Man kan nästan tro att vi var hemma hos mig och inte hos Lucy
eftersom att jag sitter där i mina svarta myskläder som en arab,
men ska man ha en myskväll så är det viktigt att vara rätt klädd :P
Hahahhaha...


Lite gott, men bara lite...





Kommentarer
Postat av: lusse

Hhihi, roligt med myskvällar. alltid underhållande med dig dino=)

2010-09-05 @ 12:04:19
Postat av: Dino

Eller hur :P

2010-09-06 @ 18:39:28
URL: http://dinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0