Mmm... Fazer ♥

Jag struntar i att reklamen säger Mmm... Marabou, för min del är det snarare Mmm... Fazer... Fazer mjölkchoklad är lätt min favorit... Alltid älskat den mer än Marabou som känns otroligt billig i jämförelse enligt mig, man tuggar bara och sväljer den utan att direkt njuta av några goda aromer... När det kommer till Fazer däremot så är det så himla gott att ta en ruta i taget och bara låta den smälta i munnen, det smakar precis som choklad ska smaka =)

Ledsen Sverige, men när det kommer till choklad så har Finland lyckats bättre med sin Fazer än vad vi gjort med Marabou... Den slår all lyxchoklad, men det är min åsikt ;) Dessutom har dom ju annat gott som t.ex. Geisha och Dumle...

//Dino


Godaste chokladkakan någonsin ♥
Påminner om barndomen då pappa kom hem med en
sådan till mig och syskonen i princip varje kväll..






Kommentarer
Postat av: didi

håller med!! o d roliga e att jag har precis samma minnen me att pappa kom hem me fazer nästan varje kväll till oss barn haha

2010-09-15 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0