Klumpigt!

Jag är så himla klumpig ibland... Dammade i hela huset, sen skulle jag damma ovanför vår öppna spis som vi har i vardagsrumet på nedervåningen... På den öppna spisen står det en ljusstake som är gjord för 5 st värmeljus, det är en ljusstake som jag köpte till min kära mamma då vi flyttade in i det här huset ca 1 år innan hon dog...

Lyfte i alla fall upp ljusstaken och balanserade den med ena handen medan jag dammade med den andra och plötsligt så välter hela ljusstaken som jag balanserade i handen och jag hinner inte göra så mycket innan den ligger på golvet =( Nu fattas det en ljuskåpa på ljusstaken och det ser inte alls bra ut, måste hitta en ny nu, men känns lite jobbigt att behöva byta ut ljusstaken då det faktiskt var min underbara mammas =( Usch, nu saknar man henne ännu mer bara för det, saknar henne självklart alltid, men nu gör det ont i hjärtat igen ♥

//Dino


Nu fattas det en ljuskåpa i mitten... Tråkigt värre...
Får ta och köpa en ny ljusstake...





Kommentarer
Postat av: Carro

Sådana där kåpor är ganska vanliga. Kanske kan hitta antingen 1 likadan eller 5 nya och byta ut.

2010-09-04 @ 20:16:40
URL: http://mileee.blogg.se/
Postat av: Dino

Säg till mig om du skulle hitta en.. Det kanske inte syns så bra på bilen, men det är sånt frostigt glas.. Får iaf börja leta efter en ersättare...

2010-09-04 @ 20:44:34
URL: http://dinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0