Hälften fixat...

Då var ungefär hälften fixat gällande mitt bankomatkort... Har fått ut alla kontoutdrag som gjorts av dom som skimmat mitt bankomatkort och det mest intresanta är att dom gjort alla uttag på en och samma automat...

Man vill att folk ska börja använda bankomat kortet mer, men f-n, nu tvekar jag, jag vill inte råka ut för det här igen... Tänk att du har ditt kort med dig, men samtidigt är det någon som går runt och gör en massa utdrag med ditt "kort" och du har ingen aning om det, inte alls roligt...

Aja, systemet hos polisen ligger nere för tillfället, men dom ska hjälpa mig med anmälan imorn och sen blir det tillbaka till banken för reklamationen... Allting löser sig alltid i slutändan, men jag hade varken tid eller ork för det här, så typiskt mitt liv att det alltid ska hända något! Serien Glamour på hög nivå!

Nu bär det av mot Skärholmen Centrum...

//Dino


Kan vi inte ha liiite längre sommar här i Sverige???




Kommentarer
Postat av: MAH

Vem är den där heta tjejen i solbrillor?

2010-09-08 @ 18:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0