För trött för att sova...

Det låter helt sjukt, men jag är faktiskt för trött för att sova... Låter det konstigt eller är det någon som förstår vad jag menar?? Man är så himla trött att man inte ens orkar somna eller så kanske det är det undermedvetna som inte vill somna och tvingar mig att vara vaken??

Jag vet inte riktigt, det enda jag vet och kan konstatera för tillfället är att jag inte kan somna, borde kanske börja med att stänga av datorn?? Jag tror att det är en bra idé! God natt, ska göra mitt bästa och försöka somna så jag inte går till jobbet som en zombie som jag gör varje dag, vet inte hur jag klarar av det, men konstigt nog så gör jag det...

//Dino


Lucy och jag, mätta och belåtna... Och jag kanske är smått drogad?
Haha... Nej, men ser nästan ut så...





Kommentarer
Postat av: lusse

snygging=)

2010-09-07 @ 15:54:13
Postat av: H

Jag förstååååårrrr....jättejobbigt läge :)

2010-09-07 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0