Ett stort S!

Kom att tänka på en sak nu, bara sådär, vet inte riktigt varför, men tanken bara slog mig... De flesta fotbeklädnader börjar på bokstaven S!

  • Strumpor
  • Skor
  • Stövlar
  • Skridskor
  • Sandaler
  • Simfötter
  • Stövletter
  • Sneakers
  • Skosnören
  • Slip-ons

Självklart är det inte alla fotbeklädnader som börjar på bokstaven S, tofflor börjar ju på bokstaven T och flip-flops på bokstaven F, men det är många som börjar på S i alla fall... Haha.. Och en sak till, skor heter ju Shoes på engelska så nu blev det ännu mer intressant :P Hihi... Aja, det var allt jag hade på hjärtat för stunden...

//Dino


Skorna jag hade på mig idag... Stövletter på bokstaven S...





Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va snygga..varifrån?

2010-09-09 @ 18:10:23
Postat av: Dino

Hej, skorna finns tyvärr inte på den svenska marknaden, så dom går inte att få tag på här...



//Dino

2010-09-12 @ 15:02:01
URL: http://dinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0