Bebisarna

Davids bebisar är ju tyvärr på väg att födas... Man har lyckats stoppa värkarna tillfälligt, men barnen är på väg... Finns inte mycket annat att göra nu än att be och hoppas på att dom klarar sig då det är hela 4 månader för tidigt... Blir en liten paus nu då jag inte orkar blogga mer förrän jag vet att tvilligarna klarar sig...

Det viktigaste för mig just nu är min lillebror, hans fru och tvillingarna... Dom är det enda som betyder något just nu och jag hoppas att Gud kan ge dom styrkan att ta sig igenom det här, alla fyra...

//Dino


Må Gud ge bebisarna styrkan...





Kommentarer
Postat av: mimmi

<3

2010-09-24 @ 14:57:47
URL: http://expectsomethingelse,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0