Äntligen...


Har velat ha en specifik klocka ett tag nu, men den har alltid varit slut med silverfärgad urtavla och jag ville inte ha den med svart... Har massor med klockor, men ville ha den här och har letat som en idiot... Tröttnade och frågade en affär när dom skulle komma in, dom visste inte riktigt, men tog mitt nummer... Dom flesta affärerna orkar ju inte med att ringa upp kunder utan ber kunden titta in dag, efter dag, efter dag... Visserligen är jag ju på stan nästan varje dag, men jag orkar inte gå och tjata lungorna ur mig, vill ju inte verka för desperat för en plåtbits skull...

Idag några veckor senare så ringde dom i alla fall från affären, klockan hade kommit... Jag som trodde att dom skulle glömma bort att ringa mig, men det gjorde dom faktiskt inte :) Så jag åkte snabbt ner på stan, köpte klockan som bara kostade 998 kr då dom sänkt priset lite, shoppade lite mer och åt på mitt favorithak för att sedan åka vidare mot Heron City och se "I rymden finns inga känslor" som hade premiär idag...

//Dino


Klockan från Jet set...
Billig och snygg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0