Älskade Savannah ♥

Då var det dags, lilla Savannah har precis tagits emot i operationssalen... Vad jobbigt och nervöst allting plötsligt blev, nu är det dags på riktigt och det känns ända ner i maggropen, en klump i halsen och ont i hjärtat... Sitter som på nålar nu på grund av oro, det är nu det gäller... Må Gud ge David och Hedda styrkan i väntan på att operationen är över, jag kan inte ens i mina vildaste drömmar förstå vad dom känner och tänker på just nu när en av deras små prinsessor ligger på operationsbordet...

Hoppas med hela mitt hjärta och min själ På att operationen går bra så att lilla Savannah får växa upp tillsammans med sin tvillingsyster Leona... Jag vill att David och Hedda ska få se sina 2 prinsessor växa upp och bli stora flickor och sedan en dag, vackra kvinnor... Våra tankar är med dig älskade Savannah, vi ber och hoppas på att det här slutar bra ♥

//Dino


♥ ♥ ♥ Lycka till älsklingen, vårt lilla hjärta ♥ ♥ ♥





Kommentarer
Postat av: emelin

tror nog min mamma är en stolt ängel uppe i de blå som snart ska få möta mig och min familj. Längtar tills den dagen då ja får möta henne igen o leva i evighet me henne.



Ska be för den här bebisen ge inte upp tron och sluta aldrig hoppas för gud han hör bön<3

2010-09-28 @ 21:34:15
URL: http://dearangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0