Akuten + påkörd...

Det här tog verkligen tid, har tagit flera, flera timmar och än är det inte klart... Jag och syrran har hunnit gå på stan, shoppat, ätit, blivit påkörd av en galen kvinna som bara skrek för att hon är så himla dum och brorsan är fortfarande på akuten... Han har i alla fall hunnit bli röntgad, så nu väntas bara på resultatet... Imorn måste jag ringa försäkringsbolaget dessutom, min bil är inte alls skadad, det var ingen big deal liksom, men den skrikiga kvinnan försökte anklaga mig för att hennes front var pajjad, vilket man tydligt kunde se var en gammal skada då inga bitar låg på marken... Vissa människor är bara för mycket, men för all del, hela din front gick sönder och min bil fick inte en skråma?? Yeah right! Dessutom var hennes front sönder på alldeles helt fel sida dessutom! Ett tips till henne vore ju att inte köra på folk bakifrån...

Aja, nu är det bara till att vänta på resultaten från brorsans röntgen så vi ser att allt står rätt till, ska försöka få bort kvinnan som hette Najets röst ur mitt huvud också...

//Dino


I väntrummet på akuten...


Brorsans kryckor har reflexer av någon anledning... Haha...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0