SNÖ

Usch, trodde inte mina ögon när jag tittade upp i takfönstret i morse, fick dubbelkolla för att vara säker, men det var verkligen snö! Sprang ner och öppnade dörren för att titta ut och det var snö på hela uppfarten j-vla sk*t!! Och jag som fortfarande har sommardäck, fick i alla fall ta bilen och köra väldigt sakta till jobbet, precis som alla andra...

Hade ju inte något val direkt, mina elever skulle ju skriva två test och kunde inte direkt lämna eleverna ensamma med en vikarie... Nåja, jag hatar i alla fall snö!! Även om det är lite fint och mysigt ibland :P

//Dino





Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej, såg att du hade köpt klänningen på nelly, en svart utan axelband, hur tyckte du den var i storleken?

kram

2010-11-02 @ 17:09:55
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0