Besöksförbud

Jahapp, då får vi inte längre hälsa på dom små prinsessorna Leona och Savannah då vi ses som ett hot... Nej, men med tanke på årstiden så är det risk att folk kommer dit och för med sig bakterier in och man vill ju inte riskera att dom får några infektioner då det kan vara riktigt farligt för dom små...

Åh, jag som skulle dit nu till helgen och hälsa på fasters små ögonstenar, nu får vi nöja oss med bilder och inte träffa dom förrän dom förhoppningsvis skrivs ut i januari månad...

//Dino






Kommentarer
Postat av: Carro

Det är inte så konstigt egentligen. Brukar ju vara så på BB under denna tid, förkylningar och influensor.

2010-10-14 @ 09:44:38
URL: http://mileee.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Hej vännen!



Vad kul att du fortfarande är en hängiven besökare trots att jag uppdaterat dåligt senaste tiden. Tyvärr har vi varit äckligt förkyld i 4 j-a veckor nu så jag börjar bli måttligt road! Suck! Men det blir snart bättre & det bästa av allt det är ju FREDAG=FREDAGSMYS, yay! Inte för att jag direkt ska ut & roa mig men det blir iaf mycket mys med barnen & jag får smaska i mig lite gósaker! ;) Dock illa då man blir ännu mera fetto av det men något måste ju även jag få roa mig med, ellerhur?



Gud vad hemskt med dom underbara små liven! Jag hoppas verkligen att det går vägen & finns det en gud så hoppas jag att han visar detta nu & låter dessa små sötingar får stanna hos oss & leva ett underbart liv! =)



Hoppas att du får en skön helg, kramar Ulrica



2010-10-15 @ 10:58:03
URL: http://www.badgirlsconfessions.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0