Vill vara en struts!

H-lv-t-! Vilken tråkig j-vla ski*t dag! Alla jobbar fortfarande, jobbar kväll? Usch, varför kan inte alla ha samma tider som mig, vara lediga när jag e ledig och jobba när jag jobbar? Livet s*ger ibland, nu går jag ut på en två timmars promenad i mörkret alldeles ensam, typiskt att jag inte ens har laddat batteriet till min mobil, så den lär ju dö på vägen också, kan ju ta med min andra telefon, men vem f-n ringer till den liksom??? Eller, ska bara svara om det är någon intressant och skita i att svara om det är någon av mindre värde! Eller äääh, nej, nu börjar jag bli elak och det blir jag bara då jag är VÄLDIGT uttråkad!

Hej då, nu drar jag på mig min Boomerang med den tjocka rävpälsen på så att jag inte ser något i höstmörkret, ser jag inte dom så ser dom inte mig, eller hur... Fråga strutsen så får ni höra att det faktiskt stämmer... Strutsar är så j-vla smarta!

//Dino


Jag vill vara en struts och leva på en strutsfarm och sticka ner
huvudet i sanden bara för att jag kan...






Kommentarer
Postat av: Bloggskvaller

Bloggskvaller.com söker nya medarbetare. Skribenter samt någon som är intresserad över att ge designen ett lyft. Kontakta oss via mail.

2010-11-04 @ 20:21:38
URL: http://bloggskvaller.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0