Strängnäs

Blev en fika med Izla i Strängnäs idag... Gulligt litet ställe som jag inte minns vad det heter, men det blev i alla fall en fika där... Klockan är mycket och jag orkar inte direkt skriva ett normal långt inlägg just nu eftersom jag hade tänkt att gå och lägga mig för att sova, så jag slänger in lite bilder från fikat istället...

//Dino



Takkronan ovanför bordet där vi satt...


Jordgubbs cheescake till oss bägge...


Jag i antika hörnet där vi satt, var endast den här delen av fiket
som såg ut såhär, det var moderna möbler i resten av stället så
därför ville jag att vi skulle sitta här och inte vara som alla andra...
Mysigare ju ;)


Och så världens sötaste Izla i sin röda fåtölj...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0