Sen lunch med Lucy

Jag blir inte mätt så fort och även om jag hade ätit innan fikat i Strängnäs så var jag ju självklart hungrig... Därför plockade jag upp lilla Lucy hemma hos henne och så åkte vi vidare in mot stan, dvs. Södertäljes stan för att ta oss en matbit... Jag har nog ätit alldeles för många bakade potatisar med kycklingröra på sistonde, men det är så himla gott, snart förvandlas jag nog till en livslevande bakadpotatis med kycklingröra upp till haha...

Jag varierar lite dock, visst, jag kanske beställer samma rätt, men jag gör det på olika ställen så då är det väl ändå lite variation eftersom att dom inte gör rörorna på exakt samma sätt??? Hahaha... I går blev det i alla fall ett öde Café Del Mar nere vid maren och det var verkligen lugnt, typ nästan helt tomt, skönt för öronen måste jag säga... Alltså det är ju alltid roligt med folk runt omkring, men ibland kan det bli lite för mycket då vissa tjejer skrattar som galna häxor i kör så att man får tinnitus, aldrig riktigt förstått mig på det där med att man måste sitta och skratta precis som häxor på tecknade filmer gör, låte ju för j-vligt...

//Dino


Spooky, vart är alla människor???


Min bakade potatis med kycklingröra,
hann dock äta upp mina 2 gurkskivor innan jag tog bilden...


Lucy ville inte vara med på bild eftersom att hon
precis hade kommit från jobbet... :P Haha...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0