Om jag hade Burka?

Jag vet att jag skulle gå och sova och det ska jag göra alldeles strax... Men innan dess, en liten tanke... I fler och fler länder förbjuder man slöja och Burka, Hijab m.m... Burka är ju ett plagg som vissa muslimska kvinnor bär där endast ögonen syns för att inte fresta männen till otukt med sina kurviga kroppar...

Ja ja, i alla fall... Hur hade jag sett ut i en Burka? Inte för att det är något jag ens överväger att ta på mig då jag är kristen, så jag lär ju aldrig gå runt i en burka, men intressant ändå... Hur skulle du se ut i Burka??? Testa! Kan ju vara bra att klä sig i Burka om man är mindre attraktiv kanske eller behöver banta eftersom att det måste vara sjukt jobbigt att äta i en sådan dräkt, finns ju ingen öppning för munnen och då lär man ju tappa några kilon...

//Dino


Aja, här är resultatet av mig, Dino i burka...
Ignorera tummen... hihi...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0