Naaaw, vad gulligt!

En skvallerblogg kommenterade i mitt förra inlägg, dom frågade om jag var intresserad av att blogga för dom??? Hmm, hade detta varit för några år sedan så hade jag troligen nappat eftersom att jag älskar att skriva och alltid har gjort det, men det är helt fel tidpunkt just nu... Man har ju så fullt upp med sitt eget liv och det är knappt att jag ens hinner skriva härinne med tanke på de senaste bloggpuserna som jag har haft...

Är det någon som däremot är duktig på att skriva så kan ni ju gå in på deras blogg och kontakta dom, dom söker nämligen 7 nya skribenter för att hålla igång sin blogg med det allra senaste inom bloggvärlden... Deras adress är:

http://www.bloggskvaller.com/

//Dino






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0