Min nya kusin

För ungerfär tre månader sedan så fick jag en ny liten kusin som fått namnet Amanda, har inte hunnit träffa henne eftersom att min lillebror David i samma veva fick sina för tidigt födda prinsessor Leona och Savannah... Igår kväll så var vi i alla fall och besökte min halvfaster som är mamma till min nya lilla kusin Amanda, det var en stor liten tjej på 3 månader som var väldigt glad och lugn...

Lillkusinen Johannes som är stolt storebror nu fyller 3 år i januari och han är helt otrolig, han talar fyra språk och navigerar sin pappas iphone alldeles på egen hand... Han är även sångare, darbake-spelare och han är en höjdare på att lägga ner isbitar i folks drinkar hihi :)

//Dino


Lilla kusinen Amanda och jag...


Snart 3-åriga kusinen Johannes och hans darbake...
Coolingen har hål i örat...


Min halvfasters snygga taklampa i vardagsrummet :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0