Laserturken har blivit artist!





Alla känner vi nog till "Laserturken" vid det här laget, han har verkligen slagit igenom sedan han var med i Norges nyheter gällande den rådande situationen i Malmö... Han är numera artist, skådespelare m.m.

Här är några kända citat från Laserturken själv:

"Sen ska jeg ge henom till bolisen uten hyvudet du vet"
"Alla på en gång dom ska dö."
"Jag har letat efter ham 4-5 dagar till nu, har inte sovit"
"Jag ska klippa hans toung"
"Jag ska göra kaoz med ham"


Hans nya låt är bara för skön, haha, bränna på cd skiva och lyssna på i bilen kanske när man kör runt??? Hihi... Ni kan även se honom i uppföljaren till Scarface som heter just Laserturken, Prince of Malmö, Lord of kaoz och Kill Turkman 2... Ni minns säkert även honom från tiden då vi var yngra och tittade på Aladdin där han medverkade som den onde Jafar, och så har han självklart varit med som kändis gäst på Vem vill bli miljonär... Aja, här nedan kan ni i alla fall lyssna på hans låt och se bilder ur olika filmer och program där han medverkat...

//Dino


Laserturkens senaste singel, så rätt...


Laserturken: "Alla på en gång dom ska dö."

Laserturken i Prince of Malmö, Laser time...


Lord of Kaoz, "Jag har ridit efter ham 4-5 dagar till nu, har inte sovit" :P


Kill Turkman 2, Sen ska jeg ge henom till bolisen uten hyvudet du vet...


Lasermannen som tidigare spelat Jafar i Aladdin...


Lasermannen medverkar i Vem vill bli miljonär...


Bjuder även på en av hans privata bilder här nedan som jag lyckats få tag på...


It's a THUG LIFE for the lazerturk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0