Kokos äppelpaj till frukost =)

Mat och sötsaker är det bästa jag vet, har inte riktigt någon koll på hur många gånger jag äter per dag, men kan äta en hel måltid fastän jag åt typ en kvart innan... Tur att man inte är tjockare än vad man är, men det kanske kommer senare eller så har man en bra ämnesomsättning??? Idag blev det en god äppelpaj till frukost och smuldegen hade jag i kokosflingor, blir riktigt gott och snäppet bättre än vanlig äppelpaj... Ska dock ta och äta mig en stor smörgås snart oxå som komplement, men sötsaker eller gårdagens pizza till frukost sitter aldrig fel :)

Vad åt du till frukost???

//Dino


Den färdig gräddade äppelpajen :D


Och så lite marsansås på så klart, färdig att ätas... ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0