Jag tror jag spyr!

Boiled unborn baby soup :mad:

I Kina äter man mycket konstigt, men nu finns det bevis på att man äter små bebisar i soppa för att man tror att man ska bli fertil och lättare kunna få barn! Det är barn som man inte fullföljt hela sin graviditet med utan man har valt att göra abort, dessa små foster säljs sedan vidare till restauranger som kokar en soppa på bebisarna tillsammans med kyckling och örter, restaurangen säljer sedan i sin tur soppan till sina kunder för 600 dollar...

Vilken sjuk värld vi lever i! Bilder finns, men tycker att det är alldeles för magstarkt och jag vill därför inte lägga upp dom på min blogg, j-vla idioter det finns i den här världen, detta är kannibalism på hög grad och hur sjuka är föräldrarna som säljer vidare sitt barns lik för att dessa soppor skall kunna kokas, vill man inte ha sitt barn, fine, men koka inte soppa på den utan se till att ge barnet en värdig död!

För den som vill se bilderna och en artikel till detta så länkar jag den här nedanför, men jag varnar, det är inga roliga bilder och man mår illa av att se dom... Är du känslig så klicka absolut inte på länken, är fortfarande chockad över vilka monster som lever i vår värld, som taget ur en film...

http://www.odditycentral.com/pics/boiled-babies-make-great-soup-shocking.html

//Dino







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0