I'm back

Det var en lååång bloggpaus det här, men nu är jag tillbaka... Idag började mitt efterlängtade höstlov, men har en hel del arbete med mig hem eftersom att utvecklingssamtalen med mina små elever börjar direkt efter höstlovet...

Det blev en tripp till Skärholmen idag och jag har äntligen hittat min kära KAMERA som jag hade förlagt! Den har ju varit borta ett bra tag nu, men den låg under en bok, att jag inte har lyft och tittat under boken, men eftersom jag är så dålig på att läsa böcker så är det kanske inte så konstigt...

Vart inte så mycket shopping i Skärholmen, känns som om det inte finns snygga grejer där ute, hittade dock ett par snygga stövlar som min syster inte lät mig köpa eftersom att jag har alldeles för många, men vet ej, kanske åker tillbaka och köper dom ändå???

Förminskade även min senaste klocka och killen som jobbade där var så snäll att han inte tog betalt, kändes lite konstigt och jag sa att jag kan ju faktiskt betala, men han ville inte ta betalt... Snällt i alla fall, så ett stort TACK till honom...

Träffade på Lucys syster Helena och hennes fina barn inne på New Yorker, men det blev inget köpt där heller, lyckades inte hitta något fint alls och jag behöver verkligen nya tröjor... Har bara köpt en massa byxor och skor på senaste tiden känns det som, ok några tröjor då, men inte många :(

Köpte bara en enda grej och det lär ju ingen få se vad det var, hahaha... Det blev mat på favvostället i gallerian, SAWADEE innan vi åkte hem... Tryckte även i mig en banan med glass till efterrätt även om jag var supermätt, men det är ett måste, lämnar aldrig den gallerian utan att ha fått i mig min sockerkick... :D

//Dino


Favorit stället där jag oftast beställer mat då jag besöker SKHLM C...


Efter maten är det självklart dags för banan och glass, väntar spänt ;)


Hmm, det tog lite längre tid än vanligt :question:
Här är i alla fall en bild på min senaste klocka i färgerna Guld och Rosa:)


Daniella visar stolt upp sin nya klocka
medan vi väntar på efterrätten...


Nu äntligen piper det efter en hel kvart!
:)


Den efterlängtade efterrätten, Daniella tog
en lite mindre portion än glupska jag:P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0