Höstlov = Roligt???

Ja, alla längtar efter höstlovet... Visst, jag har också längtat riktigt mycket, men hur roligt är det med höstlov när alla ens vänner antingen jobbar eller går i skolan? Inte så roligt faktiskt...

Visst, jag behöver en paus för det kan vara väldigt krävande att vara lärare ibland, men vill inte ha en paus på heltid där det inte finns något alls att göra förrän alla slutar jobbet för dagen... Har städat lite, men det var inte så där riktigt roligt, inte vad jag hade förväntat mig utav mitt lov... Borde väl kanske ta itu med vissa arbetsuppgifter jag har med mig hem under lovet, men njaaaa, jag jobbar faktiskt bättre under stress så det får vara för tillfället...

Aja, ska ta och trycka i mig en av JÄTTE köttfärspirogerna som jag gjort... Går ju mycket snabbare att göra stora piroger, men dom blev så stora att dom inte ens får plats på en stor tallrik, 40 cm långa?? Aja, ska ta och äta upp den här pirogen nu och så får jag se om jag äter en ostpirog efter det... Man kan ju lika gärna äta då det inte finns något annat att göra, inget roligt i alla fall...

//Dino



Min superstora pirog...


Köttfärspirog var det...
Orkar inte slänga ihop en sallad, så det får vara...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0