Hemma

Ja, då var man hemma... Var mysigt hemma hos moster, vi tittade på pensionärs j-vlar i början av kvällen, sen blev det en hel del skratt åt annat konstigt vi såg på tv och åt Lukas som kom med roliga kommentarer när han äntligen hade lugnat ner sig... Kusin Lukas som fyller 7 år om två veckor blev nämligen spritt språngande galen av glädje då han såg att vi kom över på besök, det blir han alltid och sen tar det ett tag tills han blir lugn... Det var i alla fall trevligt...

Just det, som alla vet har jag en tendens att förlägga i princip allt, lägger saker på säkra ställen för att sedan ta fram dom, problemet är bara det att jag många gånger inte minns vart jag har lagt sakerna... Min Dolce Gabbana med strass hade försvunnit ett tag, men hittade den häromdagen och den har varit borta så länge att den redan var inställd på vintertid så jag behövde inte ens tänka på att ställa om klockan till vintertid då den aldrig blivit omställd till sommartid... Aja, nu är klockan tillbaka i alla fall och den ska väl bäras lite flitigt nu ett tag framöver, eller det beror väl på vad man har på sig för kläder, men men...

//Dino


Skönt att ha hittat min klocka :D
Får se till att inte slarva bort den nu igen :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0