Vilken roadtrip

Vårt besök till Kistas galleria blev en enda stor roadtrip..
Nu är jag helt slut, har shoppat en hel del, men när vi kom fram till gallerian var jag inte glad direkt.. Jag glömde att svänga av på rätt fil och vi åkte ändå till och förbi Nacka och ännu längre än så tills jag var helt säker på att vi hade hamnat fel..

Nåja, vi fick åka tillbaka till Stockholm och mot Kista igen, det var den längsta färden till Kista någonsin.. Resenärerna hade det roligt iaf, dom sjöng och njöt av sin privata sightseeing.. Jag vet inte om jag hade det lika roligt.. Nästa gång tar jag med mig navigatorn för säkerhets skull.. Hahaha..

Shoppingen började segt för mig som fortfarande hade huvudvärk efter alla felkörningar, men sen släppte det och jag började shoppa, mer än alla andra som alltid.. Haha..

Shoppingen avslutades på Burger King där favoriten är "Crispy chicken meal" mm, så gott.. I love Burger King, men äter dock inte deras kött, gillar inte grillat så det blir alltid samma meny för min del.. Man måste passa på att äta på Burger King så fort tillfället ges då vi inte har en egen i vår stad.. Fick en jättefin krona av personalen som jobbade där också, för jag är ju en riktig Burger Queen hahaha..

När vi lämnade gallerian så var det väldigt tomt, spooky.. Vi hade nog suttit där lite för länge..

//Dino

Burger King, I love the place..
The one and only, Burger Queen.. =)


Kommentarer
Postat av: lusse

ja, det va en minnesvärd roadtripp=)

2010-08-10 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0