Syrrans körkort...

Min 18 åriga "lillasyster" tog studenten det här året och nu så har hennes körkort landat här hemma i brevlådan.. Hon har varit riktigt duktig och tagit tag i det hela och tagit körkortet inom loppet av ett par månader eller så, riktigt bra jobbat.. Jag brukar kalla henne för min stora lillasyster och hon kallar mig för sin lilla storasyster, det är lite komplicerat det där, men storleksmässigt så är det ganska solklart.. Är riktigt stolt över henne och snart börjar hon även sin utbildning, hon skall läsa till lärare precis som jag och pappa, men för yngre åldrar.. =)

//Dino




Här är en av syrrans många studentfoton, detta är min favorit..
Inte hennes favorit bild, men min :) Älskar den..



Och här har vi hennes sprillans nya körkort..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0