Skor eller skridskor??

Jag är inte riktigt säker på vad min vän Lucy provade för något inne på Din sko, när jag såg dessa på hennes fötter så brast jag ut i skratt så allt och alla inne i affären kunde höra mig, men skorna såg förfärligt roliga ut måste jag säga... Inte bara de konstiga snörena som verkligen inte matchar skorna, men jag kunde inte låta bli att undra om det var ett par skor eller ett par skridskor, det enda som fattades var nämligen en skridskoskena under skon och hon hade haft på sig ett par bruna skridskor istället för ett par väldigt fula skor..

Men som jag alltid säger, alla tycker vi olika... Det här är i alla fall vad jag tycker! Sen har alla rätt till sin egen åsikt...

//Dino


Skridskor eller skor?? :-S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0