Pissnödig...

...eller bajsnödig???

Då ska du ta och passa på, för nere på Marenplan i gränden vid McDonalds står det en portabel urinoar samt massor med bajamajjor för tillfället för den som är nödig och bara måste!

Själv sätter jag inte min fot i någon utav dessa, urinoraren kan jag ju inte använda eftersom att jag är tjej och bajjamajjor är bara så himla äckliga, jag föredrar riktiga toaletter där man kan spola och man slipper lukten av död skunk... Men, men, måste man så måste man kanske??? Hade nog föredragit skogen framför detta, men brukar klara mig väldigt bra och har aldrig behövt besöka en sån här... :P

Men visst kan ni väl hålla med om att det är bra att det manliga könet får en urinoar så vi slipper se dom/er stå i buskarna som om dom/ni vore en hund eller katt och det är ju även ett plus att dom/ni istället använder en urinoar än att dom/ni går in och kissar ner hela toalettringen för att dom/ni inte vet hur man sitter?? Hahaha...

Ursäkta alla dom/ni, men bloggen är ju riktad till alla oavsett kön, inget jädrans feminist stuk här inte... Vi är alla människor oavsett kön, etnicitet och utseende, även om vissa aldrig har lärt sig att man inte skvätter ner hela toalettringen, som om det skulle vara normalt...

//Dino


För kissnödiga gubbar, män och Pojkar som endast behöver pissa...


För alla andra som vågar...
Själv är jag för feg...




Kommentarer
Postat av: Emma - 19 år,gift,student och 2 barns mamma

Sv: Åh,tack så mycket.Det värmde i hjärtat :)♥

2010-08-29 @ 14:30:46
URL: http://emmaramulic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0