Nya jobbet...

Då var första dagen avklarad.. Är jätte, jätte trött, men personalen och rektorn var alla jätte trevliga och jag tror nog att jag kommer att känna mig hemma där, kände mig iaf väldigt välkommen.. Ett av mina kusinbarn kom även förbi mitt klassrum och hälsade på mig, hon var riktigt glad över att se mig gullungen, såg hennes lillebror svischa förbi i korridoren också.. Sen var det några andra ungar som kom och ropade ens namn, så det var väl trevligt..

Aja, nu är jag helt slut.. Ska sova en stund, vet inte när jag vaknade så tidigt senast och dessutom är man trött i huvudet av alla nya intryck.. Imorn blir det femkamp på Gripsholms slott.. Nej, ska sova lite nu, såååå trööött..

//Dino









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0