Mot Sthlm

Då har man lovat att åka upp till Sthlm trött som man är och umgås med vännerna idag och shoppa såklart.. Solen skiner ser jag nu och jag ångrar mig nästan lite, skulle ha stannat hemma och solat i trädgården eller kanske passat på att åka till stranden så att den snygga brännan sitter kvar lite längre, men lovat är lovat.. Nu ska jag springa till Ica Maxi och köpa en bussremsa, bilen stannar hemma och jag ska åka kommunalt som jag inte har gjort på väääldigt läääänge eftersom att det inte riktigt har behövts, men idag så blir det av att Åååååkaaa Pendeltåååg.. Jag är en loser baby, jag har inget körkort.. (klart jag har, men var bara tvungen att sjunga klart..) Hihi.. Have 2 run..

//Dino


Har på mig den här tröjan idag =), snygg på...




Kommentarer
Postat av: Carre

Det kommer bara vara riktigt soligt imorgon kväll. Övriga 5 dagar inkl. idag ska det vara molnigt.

2010-08-11 @ 10:35:19
URL: http://mileee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0