Morgontrött...

Jag har så himla svårt att vakna på morgnorna och på måndag börjar jag jobba igen vilket innebär att jag måste vakna kl 7 varje dag.. Har aldrig varit en morgonmänniska och kommer aldrig att bli, även då jag jobbar så snoozar jag på mobilen minst fem gånger innan jag slutligen stiger upp.. Igår vaknade jag kl 9 för att vi skulle åka upp till Sthlm, men jag var inte riktigt vaken.. Aja, vaknade kl 11 idag, men det måste bli ändring på det, imorgon ska jag upp kl 7 oavsett hur trött jag än är för att vänja mig vid det.. Man blir lite seg av att ha semester.. Kanske borde lägga mig lite tidigare om nätterna, men jag är en nattmänniska, förstår inte riktigt vem som bestämt att man ska vara vaken tidigt..

Är lite förkyld och börjar få halsont, ska nog ta mig till apoteket och köpa Strepsils så att det inte hinner bli värre, för jag vill verkligen inte bli sjuk..

Det är fint väder idag :) Jippi.. :D

//Dino




Kommentarer
Postat av: Carre

Men är du förkyld så måste du undvika solen. Annars kanske det blir till halsfluss.

2010-08-12 @ 16:03:37
URL: http://mileee.blogg.se/
Postat av: Dino

Hej Carre, det gick faktiskt över, har inte ens ont i halsen längre :) Men har inte varit i solen direkt idag, umgåtts med daniella..

2010-08-12 @ 17:22:42
URL: http://dinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0