Mmm... Mjukglass...

Finns det något godare än mjukglass på sommaren?? Skulle inte tro det.. Men tyvärr så luktade parfymen som jag hade på mig för sött, blev jagad av en geting som t.o.m. satte sig på min handled, läskigt.. Alla tog sina glassar och sprang.. Vi fick fortsätta att njuta av glassarna på en bänk längre bort, inte lika mysigt, men vad gör man??

På bänken fanns det tydligen rött marsipangodis som Daniella råkade sätta sig på, detta märkte vi inte förrän vi gick därifrån.. Vi gick in på Ica Maxi och försökte tvätta bort det med tvål och vatten från hennes jeansshorts, ingen framgång direkt, dom rosa fläckarna ville ingenstans, så dom fick sitta kvar..



Våra goda mjukglassar..


Daniella och jag...


Försöker tvätta rent marsipan fläckarna, men det gick inget vidare...


Vi hittade även någons inköpslista liggandes på marken, hoppas att dom fick med sig allt dom behövde handla trots att dom inte fick med sig listan hela vägen till affären, men man måste se det från den ljusa sidan, dom fick med den halva vägen iaf och det är ju bättre än inget alls =)

//Dino



Hmm, undrar om Daniella behöll inköpslistan
så att hon kunde handla senare :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0