Kringelfestivalen...

Så, då har man varit på Kringelfestivalen här i Södertälje.. Darin stod på scen och som vanligt hade han på sig sin blå plastjacka som han även hade då han uppträdde då jag var på Grönalund sist, men trevligt var det.. Och just det, Darin gick backstage och kom sedan ut igen med en annan jacka än sin blåa plastjacka, bra jobbat där.. Jag skojade om att nu går han och byter om och hur rätt hade inte jag?? Hahha..

Vad gjorde man mer på festivalen då, hmmm?? Jo just det, har ätit sockervadd för första gången på jag vet inte hur många år idag =) gott var det, men det var faktiskt inte lika kladdigt som jag mindes det.. Dessutom slappp jag äta upp hela själv så det gick fort att bli av med den :)

Kvällen avslutades på McDonalds och jag kan säga det att efter den här dagen har jag riktigt, riktigt ont i fötterna, AJ! Men höga klackar är ändå otroligt snygga, så det är absolut värt att ta på sig det..

//Dino


Darin i sin blåa plastjacka..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0