Jag är en tjuv!

Idag när jag varit på Maxi och köpt några nagellack så upptäckte min syster att jag tydligen är en tjuv... Jag betalade för allt jag skulle ha, men höll tydligen ett nagellack i handen... Åker hem och sen säger min syster, "men varför håller du nagellacket i handen för, har du inte betalat för den?" Kollar på kvittot och tydligen så hade jag inte betalat för just det nagellacket...

Satte mig i bilen och åkte tillbaka, betalade för mig och åkte hem igen... Jag var en tjuv som dock var omedveten om det, men nu är jag inte längre en tjuv eftersom att jag åkte tillbaka och betalade...

//Dino


Nagellacket som jag "snodde"...


Några andra nagellack som jag köpte...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0