Grönan...

Igår blev det en heldag på Grönalund med min syster och äldre bror samt min moster och hennes familj, dvs. mina små favoritkusiner.. Ringde lillbrorsan ett antal gånger också, men han vaknade inte, han ringde upp då vi redan var framme tyvärr.. Synd, hade varit roligt om han hade varit med han också..

Vi kom fram ganska sent så vi började dagen med att äta på Big shark strax utanför, men njaaa.. Vi skulle nog ha ätit inne på Grönalund, mkt godare och mer prisvärd mat därinne än på Big shark..


Hmm, det här skulle jag ju kunna slänga ihop hemma...


Daniellas kebab med bröd, i FRALLA?! Så ska det inte vara..


Nåja, in till Grönan och alla har på sig sina åkband, lilla Lukas fick ett åkband han med för första gången och han åkte karuseller med oss hela dagen.. Tyvärr var det många karuseller han inte fick åka, fattas någon enstaka cm från 120, men han kom in på flygande mattan med oss en gång ;) hihih.. Nästa år Lukas.. Han åkte iaf kvasten och en massa annat roligt, han har blivit en stor kille nu..


Stolt över sitt första åkband någonsin..


Stor kille som redan är poppis bland tjejerna.. hahahha..

Det blev inte så många pauser från åkandet, men vi hann iaf få i oss varsin glass.. Och vilken god mjukglass det var, den var mycket mäktigare än vanlig mjukglass, inte för luftig utan mer kompakt och med supergod jordgubbssås på :)


Så gott och dom var inte snåla med såsen :D

Sen var det bara att åka! Vi åkte i princip allt som fanns att åka och vi såg till att sitta längst fram under alla åkturer, så mycket mer spännande då.. :) Vi var kvar ända till stängningsdags och åkte.. Hann spela några spel också, men vann inga priser, men världens snyggaste tröstpriser som jag egentligen ville ha mer än nallar, jag har fööööör mååånga nallar på mitt rum :P


Världens snyggaste hattar :)
Tyvärr dog batteriet till kameran då vi var på grönan..
Christian fick en blå hatt och han vann även en Bulldog Nalle :D


Grönan stängdes och vi åkte vidare utan choklad eller fina priser, vi hade varit så upptagna med att åka att vi inte hann spela om dom goda grejerna.. Iaf  vi åkte mot McDonalds i Västberga, åt varsin nattmeny och sedan hemåt..

//Dino





Kommentarer
Postat av: Thessie

titta gärna in hos mig! :)

http://specifyme.blogg.se/category/blogdesigns.html

2010-08-16 @ 14:11:29
URL: http://specifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0