Fuldans, U have 2 try it...

 

Detta är en jätterolig sida för den som har humor..
Gå in på www.fuldans.se och lek med antingen dig själv eller dina vänners ansikten som du laddar upp på sidan.. Därefter ger du dom en snygg kropp som du kan styra till en härlig låt.. Det är "bakbenen" och "frambenen" som du får chansen att styra så att du eller dina vänner dansar så fult som möjligt, men det kan bli snyggt ibland också måste jag säga hihi ;)

Dela sedan med dig din personliga länk till dina vänner, länken hittar du uppe i adressfältet då din gubbe är redo att dansa, du kan även dela med dig av detta till dina vänner på facebook så dom kan se din alldeles egna fuldans..

Måste bara säga det att låten som spelas på sidan fastnade i mitt huvud, så nu har jag faktiskt den i bilen och lyssnar på den när jag åker runt.. Nedan bjuder jag på några bilder från när jag dansar fuldans och även en länk till en av mina fuldanser i rosa jumpsuit.. Enjoy! =D http://fuldans.se/?v=igvxugstiz

//Dino

Dino dansar fuldans =)
I like the outfit :P


Kommentarer
Postat av: Carre

Värst vad du var vaken sent dinoono.

2010-08-10 @ 11:07:12
URL: http://mileee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0