Färdigrullat!

Då var det färdigrullat.. Har rullat apprach som skall ätas om någon timma eller så, blev en 10-liters gryta med dom goda vindruvsdolmarna, även fylld zucchini och två röda paprikor till pappa..

Grytan står och bubblar för fullt på spisen just nu och jag försöker ringa min lillebror som är galen i maträtten, men inget svar.. Den blivande pappan på 23-år som snart skall få tvillingar har väl varit ute och festat igår, eller när jag tänker efter så var han lite sjuk igår.. När det kommer till min kära lillebror David så är fallet det att sover han så går det inte att väcka honom oavsett hur mycket man ringer eftersom att när han sover, då sover han verkligen.. Det är alltså ingen idé att ringa honom flera gånger, när han vaknar så ser han att jag har ringt och kommer hit i ilfart för att äta eftersom att jag även skickat honom ett sms som säger: "APPRACH!".. Han fattar vad det betyder ;)

//Dino


This is apprach..






Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

hm, scary ..

2010-08-21 @ 16:45:07
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Dinos

Haha, de e supergott.. Medelhavs delikatess :)

2010-08-21 @ 17:17:21
URL: http://dinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0