En dag i Sthlm..

Dagen började sisådär, var trött och vill sova hellre än att åka upp till Sthlm.. Tog på mig helt fel kläder då det visade sig vara varmt ute, varmt på bussen, varmt på tåget.. Högklackade och oanvända skor, ont i lilltån, ont i stortån, det slutade med en jättefin blåsa som vi upptäckte på perrongen då vi skulle åka hem..

Det köptes nya kläder och nya skor i Sthlm och jag bytte om direkt på plats innan vi fortsatte att shoppa, jag önskade dock att jag hade haft på mig ett par shorts, förr några sådana hittade jag inte och tightsen fick sitta kvar på.. Blev raggad på av de mest konstiga människor och en man på Hötorget insisterade med att kalla mig för Maria, varför vet jag inte då det inte är mitt namn, han chansade väl eftersom att alla mörkhåriga donnor heter Maria?? Hmm..


 


Så lämnade jag huset på morgonen, inte dom bästa skorna direkt..


Jag började dagen tillsammans med min syster och två kusiner i väntan på mina vänner som skulle möta upp mig i Sthlm..


Lillsyrran med lillkusinen, vet inte varför dom håller varandra i hand..

Sedan mötte jag i alla fall Lucy och Carro för en lunch på Sawadee då vi älskar thai mat och mer shopping därefter.. Såg även en annan vän promenera på drottninggatan, skickade henne ett sms och sa att jag ser henne, då jag bytt nummer fattade hon inte vem jag var och det har hon fortfarande inte fattat.. Haha, får säga det till henne sen att det är mitt nya nummer.. Vi såg även Ipren gubben från tv-reklamen i sina vardagliga kläder, han var ute på shopping han med.. Även mimmi kom in till City efter jobbet och gjorde oss sällskap.. Aja, trötta i fötterna och i andra kläder så åkte vi hem till slut..

//Dino


Trötta fötter som vilar på en pall, trots att jag köpte bekvämare skor..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0