Do you remember??

Super Mario Bros, favorit spelet när jag var liten.. Allt som har med Super Mario Bros att göra sätter ett leende på mina läppar, man blir så glad, underbara barndomsminnen och jag blev jätteglad när jag såg det här och plockade därför fram kameran.. 

Åh, vi kunde sitta och spela i timmar jag och mina bröder då vi var små och brukade även spela tillsammans med min kusin, var verkligen inne i sånt och att klara alla banor var riktigt viktigt även om jag e tjej, vi satt i timmar och spelade klart hela spelet och dödade alla drakar.. :P

Det roligaste var att då vi spelade och skulle hoppa i spelet, då lyfte vi snabbt upp händerna en bit i luften för att vi av någon anledning kände att man hoppade bättre om man fick spel konsollen att hoppa i luften den också.. Någon som känner igen sig i spelstilen?? Hahaha, tror det var ganska vanligt att man gjorde så..

 //Dino



Bästa spelet någonsin... Nintendo äger!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0