Det var gott...

Nu har man ätit, är mätt och belåten.. Problemet med mig är att jag alltid äter mer än vad jag behöver, blir mätt och fortsätter ändå att äta, är smått glupsk utav mig så nu har man liiiite ont i magen igen.. Är dock van vid att äta så mycket att det gör ont, men lär mig dessvärre aldrig av mina misstag..

Lillbrorsan dök aldrig upp, mycket konstigt.. Blev i alla fall en hel del mat kvar så det är bara för honom att komma hit och äta när han har tid..

Haha, nu kom lillbrorsan när jag sitter och skriver det här, ett "när man talar om trollen" kanske skulle sitta på plats nu, eller när man skriver om trollen :P Med sig har han själklart världens finaste hund Capone som är en Amerikansk Pitbull, Rednose.. Hans supergravida fruga med tvillingar i magen är inte med, men hon kommer nog lite senare med bilen eftersom att hon just slutat jobbet..

//Dino


Det blev en hel del över också :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0