Chokladägg...

Vi hittade några roliga chokladägg inne på Rusta idag som vi var tvungna att testa.. Precis som i kinderäggen så innehöll dessa choklad, en överraskning och leksak på en och samma gång.. Lite tråkigt var dock att chokladen till skillnad från kinders inte innehöl vitchoklad på insidan, det var bara vanlig tråkig mjölkchoklad.. Aja, det gick ner iaf på några tuggor och dom var mycket billigare, choklad som choklad, eller inte..

Mina småkusiner gillade dom och jag måste säga att även jag tyckte det var jätteroligt att sätta ihop min röda lilla sportbil som jag fick i ägget.. Även kusinernas mamma, min moster fick ett ägg, men vi fick aldrig se vad hennes innehöll för leksak då hon var för upptagen med att fixa maten och inte kunde göra oss sällskap under den spännande chokladäggs öppningen.. :)

//Dino



Toto choklad ägg..


Hål i plasten så att leksaken inte svettas??


Min röda lilla sportbil..


Allas leksaker, måste dock säga att min var snyggast,
men jag vet ju inte vad moster fick..



Den här roliga leksaken fick Lukas =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Mums va gott med kinderägg !

2010-08-13 @ 04:29:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Dinos svar

Eller hur, men måste säga att riktiga kinderägg e snäppet godare.. ;)

2010-08-13 @ 10:47:00
URL: http://dinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0