Cheeseburgare

Jag älskar mat, och cheeseburgare är en av favoriterna, jag äter det som snacks.. :) Finns inget bättre än att gå på en promenad och köpa cheeseburgare på vägen, något jag och mina syskon brukade göra en gång i tiden.. Dom tiderna är över, men det sitter aldrig fel med några cheeseburgare.. ;)

cheeseburgare
Just den där cheeseburgaren var lite mosad,
ser inte fräscht ut, men smakar desto bättre.. ;)



Jag älskar mina cheeseburgare så mycket att jag ser till att dom färdas säkert bredvid mig i passagerarsätet med bilbältet på.. Är det någon med mig i bilen så får dom hålla dom i famnen, men ikvälll åkte jag snabbt ensam.. Hade lite bråttom så det blev McDonalds på Marenplan, föredrar egentligen Moraberg, men ikväll blev det såhär..




Ingen risk att få böter för färd utan bilbälte här inte..



Kommentarer
Postat av: lusse

hahah,...du o dina cheesburgare. Men jag måste hålla med om att det är gott. Vilken söt bild med bilbältet..hihi

2010-08-10 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0