Böter???

Usch vad man kan bli irriterad ibland, efter att ha shoppat och ätit ute med kompisen för att sedan gå vidare och ha en tidig myskväll med godis och chips och sedan tillbringa resterande delen av kvällen nere i centrum då det var kringelfestival så möter man denna syn! En bot på min bil fastän jag har betalat för parkeringen, blev riktigt irriterad, men när jag kom fram till bilen såg jag att det bara var ett dumt reklamblad... Rev sönder det i bitar, trampade på det och åkte vidare...

//Dino



Åååh, inte böter!!


Men det var reklam, inte mitt favoritlag direkt heller...
Syrianska FC är det för min del... =)


Där fick du, bara för att du såg ut som böter!




Kommentarer
Postat av: Täljebo

Jag hatar också dom lapparna. Typ om man inte ser dom och så kör man vidare med dom. Jag har inte bett om skit på min fönsterruta liksom och så kanske man får problem med polisen för att det sitter en lapp där som man inte lagt dit ens. Alltså att man skymmer sikten på folks vindrutor.

2010-08-29 @ 12:09:19
Postat av: E.D.

Hallåå. ursäkta dom reklamlapparna kostar faktiskt pengar. man river inte sönder sådär. Tror du folk lägger pengar och gör reklam för att någon ska riva sönder dom eller.

2010-08-29 @ 12:44:58
Postat av: oj.

Grabben. Jag skulle nog ha gjort samma sak men kanske slängt det i paperskorgen sen.

2010-08-29 @ 14:57:31
Postat av: Carro

Aha så du skräpar ner??

2010-08-29 @ 20:40:59
URL: http://mileee.blogg.se/
Postat av: fick mig ett gott skratt

hahhahaahahahahahahahhahahaha skön du e !

2010-08-29 @ 21:16:14
Postat av: Anonym

de så man ska göra då ett visst lag gör reklam!

2010-08-29 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0