2 år gamla, men sprillans nya...

För mer än 2 år sedan så köpte jag ett par grå handskar med en liten rosett på i Sthlm, dessa var slut i svart i de mindre storlekarna och jag ringde därför till en av mina vänner som bodde i Eskilstuna under sin studietid och frågade om hon kunde köpa mig ett par i svart när hon åkte dit... Det gick bra så jag gav henne pengar och hon köpte mig dessa handskar, eftersom att hon inte skulle komma tillbaka hem under veckan så valde hon att skicka dessa med en annan av våra vänner som även studerade där, men pendlade mellan städerna...

Handskarna var nu hemma i samma stad som mig, men ändå fick jag aldrig dom, hann träffa vännen som köpte handskarna och hade dessa från allra första början många gånger och hon sa att hon borde ha behållt och gett mig dom själv...

Jag frågade min andra vän som hade handskarna om dessa några gånger, men vi glömde alltid bort dom då vi väl träffades... Tiden gick och jag glömde väl bort dessa eller var helt enkelt inte så angelägen efter att ha på mig dom längre så jag glömde bort handskarna totalt... Nu sista månaden har min vän som haft handskarna hemma hos sig nämnt dom flera gånger och påmint mig om att hon faktiskt fortfarande har dom och igår så fick jag dom till slut... Dom är nu över 2 år gamla, men sprillans nya då de fortfarande låg i sin lilla cerise färgade påse med både prislapp och kvittot kvar... Nu är dom i alla fall hemma hos mig, men får se om dom kommer till användning...

 //Dino


2 år gamla handskar, men sprillans nya hahaha... ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0